Regulamin sklepu


I. Warunki ogólne.

Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem muffler.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
Sklep muffler.pl jest prowadzony przez firmę:


Muffler LTD

53 Melton Road
M8 4HS Manchester
NIP: GB 183939364



Kontakt:
tel. : (0044) 161 826 2810
tel. k. : 665444830
e-mail: [email protected]

Zakup w sklepie internetowym muffler.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.


II. Procedura składania i realizacji zamówień.

 

 

 Wszystkie oferowane akcesoria nie są w zestawie i należy je dodatkowo dokupić.

  Ofertę handlową można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie". By można było poprawnie przeprowadzić procedurę składania oferty handlowej, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji oferty chandlowej.

  Podstawowym warunkiem przyjęcia oferty handlowej jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu.

 

Sklep zastrzega sobie możliwość realizacji oferty handlowej do 90 dni.

 

Przewidywany czar realizacji można znaleźć tutaj: http://muffler.pl/content/1-dostawa

 

  Oferty handlowe w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

  Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym muffler.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

  Firma muffler.pl wystawia rachunki lub faktury VAT (0%) na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

 

  Prezentowana oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych. 


III. Zwrot towaru.

  Kupujący będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny i dokonać zwrotu w ciągu 10 dni od daty wydania mu towaru.

  Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym - w szczególności nie może być uszkodzony, rozpakowany (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny.

  Towar należy odesłać na adres naszej siedziby wskazany we Wstępie do Regulaminu.

  Koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosi konsument. Nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem pocztowym.

  Do zwracanego towaru należy dołączyć fakturę oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  Gwarantujemy zwrot pieniędzy w terminie 7 dni od otrzymania zwrotu w wysokości pełnej ceny towaru. Zwrotu dokonujemy w formie przelewu bankowego lub przekazu pocztowego na adres lub konto uzgodnione z konsumentem.

  Na podstawie art. 10, pkt. 3, ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.) nie przyjmujemy zwrotów towarów o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

  Na podstawie art. 10, pkt. 3, ust. 5 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.) nie zwracamy kosztów przesyłki oraz ewentualnych prowizji za płatność kartą płatniczą.

  Zwrotowi nie podlegają części sprowadzane na indywidualne zamówienie.

  Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych na nasz adres za pobraniem.


IV. Wymiana produktów wadliwych bądź uszkodzonych.

  W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem pisemnego zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad tylko wtedy, gdy uszkodzenie zostanie stwierdzone w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela po uiszczeniu opłaty.


V. Naprawy gwarancyjne.

  Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni od daty dostarczenia towaru do Sklepu. Naprawy gwarancyjne realizowane są za pośrednictwem sklepu.

  Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować. Ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący.

  Prosimy dołączyć również kopię dokumentu zakupu oraz opis problemu i odesłać do siedziby firmy muffler.pl na własny koszt.

  Jeśli naprawa uszkodzonego produktu będzie niemożliwa lub nieopłacalna, dokonamy zamiany towaru na nowy wolny od wad.

  Muffler.pl zastrzega sobie możliwość odesłania reklamowanego towaru, jeśli towar został dostarczony bez kompletnej dokumentacji. W przypadku niespełnienia powyższych warunków reklamowany sprzęt będzie odsyłany na koszt adresata.



VI. Płatności 

 

 Akceptuję wystawianie i przesyłanie mi faktur VAT w formie elektronicznej w postaci pliku zapisanego w formacie PDF.

Niniejsza zgoda nie wyłącza prawa Muffler.pl do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej.

Potwierdzam, że mam świadomość, iż niniejsza zgoda może zostać przeze mnie cofnięte.

//Większość firm z którymi współpracuję wystawia faktury bez podpisu i pieczątki więc wystarczy plik z fakturą wydrukować. A jak się znajdzie jakiś "nawiedzony" urzędnik (a coś czuje że to tylko kwestia czasu w Polsce) to wyślę wydrukowaną i podpisaną.

 


 Firma Muffler.pl nie akceptuje płatności w towarze internetowym bitcoin (BTC). Wszystkie umieszczone informacje dotyczące towaru bitcoin na stronie sklepu służą tylko do celów edukacyjnych.

 

 Jedyną akceptowalną waluta w sklepie jest Polski złoty (PLN).


Strona głównaStrona główna

665 444 830

Koszt i czas dostawy.

Koszyk  

jest pusty